Skip to content

Bijbaan Trainingscoördinator

Nederland, Overijssel, AlmeloHuman Resources

Functieomschrijving



Ben jij een master in organiseren, coördineren en word je blij als alles goed geregeld is? Kun jij daarnaast als géén ander zelfstandig en geordend werken door o.a. overzicht te houden, probleemoplossend en organisatorisch te werken? Dan is deze leuke bijbaan als Trainingscoördinator bij Benchmark Almelo voor 12 uur in de week perfect voor jou!


Wat doe je als Trainingscoördinator?

Als Trainingscoördinator bij Benchmark Almelo ben je verantwoordelijk voor alles rondom onze Benchmark Academy. Dit houdt in dat je bezig bent met het organiseren van trainingen en ervoor zorgt dat alles rondom deze organisatie goed verloopt. Je hebt contact met de trainer, deelnemers, informeert de organisatie wat er loopt aan trainingen, plant de trainingen in op de locaties, en maakt afspraken over de in te plannen trainingen.


Over Benchmark Academy

Binnen Benchmark Almelo bestaat de Benchmark Academy. Dit is ons platform vanwaar uit wij de trainingen regelen en communiceren. De Benchmark Academy richt zich op de (live) softskills (zoals bijvoorbeeld: communicatie, leiderschap, maar ook ons vitaliteitsprogramma). We willen graag deze Benchmark Academy verder professionaliseren: zorgen dat de informatie tijdig beschikbaar is voor de deelnemers en dat alles netjes geregeld is. Jij draagt dus bij aan deze professionalisering.


Wat wordt er van je verwacht?

Als Trainingscoördinator wordt er o.a. het volgende van je verwacht:

  • Je plant trainingen in en houdt (potentiële) deelnemers op de hoogte;
  • Je maakt een trainingskalender in overleg met de trainer en HR Business Partner en houdt deze kalender up-to-date via ons intranet;
  • Je regelt de benodigdheden voor de deelnemers van een bepaalde training;
  • Je vraagt subsidies aan via een bestaand fonds;
  • Je evalueert de trainingen en zorgt ervoor dat alles goed wordt bijgehouden;
  • Je maakt certificaten en zorgt voor presentielijsten;
  • Je reserveert locaties, bepaalde ruimtes en regelt sleutels;
  • Je spart met ons en brengt creatieve ideeën in als je ziet dat zaken anders en beter geregeld kunnen worden.

Vereisten

Wie ben jij?

Met jouw organisatorische en coördinerende skills denk je in mogelijkheden en weet je jouw verantwoordelijkheid te nemen. Je bent communicatief vaardig, leergierig en kan zelfstandig werken. Ook ben je:

  • Bezig met het behalen van een hbo/wo-diploma;
  • Flexibel inzetbaar;
  • Ondernemend.


Wij bieden jou:

Een flexibele werkomgeving waarin je veel zelfstandigheid en vrijheid krijgt om jouw manier van organisatie uit te voeren. Je krijgt de mogelijkheid om ervaring op te doen en jezelf te ontwikkelen op het gebied van coördinatie binnen een internationale organisatie. Naast een flexibele werkomgeving en autonomie bieden we ook:

  • Een supergoed salaris!
  • Veel uitdaging om nieuwe dingen te leren;
  • Een afwisselend takenpakket;
  • Een professionele werkplek en ruimte;
  • Zelfstandigheid.


Wie is Benchmark?

Benchmark in Almelo maakt onderdeel uit van de multinational Benchmark Inc., een beursgenoteerde onderneming op het gebied van het vervaardigen van elektronica en het leveren van diensten richting Original Equipment Manufacturers (OEM’s). Bij Benchmark wordt er voor bedrijven gewerkt die impact maken met hun innovaties, zo ontwikkelen ze nieuwe producten die de veiligheid, gezondheid of juist het gemak vergroten. Deze producten leveren ze vanaf het productontwerp tot en met volume productie en zelf rechtstreeks aan de eindgebruiker. Dit gehele proces, van ontwerp tot en met productie, wordt geheel in Almelo uitgevoerd.


Interesse?

Ben je geïnteresseerd geraakt in het werken bij een snelgroeiende, internationale en uitdagende organisatie? Solliciteer dan direct! Ben je op zoek naar meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Manon Voskamp via almelo.recruitment@bench.com .

of